Вземи подарък "Mini Демакиант Pur Bleuet Express" при всяка покупка над 49,00 лв.!

x

Често задавани въпроси

Как да поръчам?
1. След като вече сте избрали желаните от вас продукт/и, натиснете бутона "Добави в количката".
2. Когато сте избрали всички продукти, които искате и се намирате в количката преди да завършите вашата поръчка, ще видите прозорец с обобщението на продуктите ви, точната сума и сумата за доставка, ако има такава.
   2.1. Не е необходимо винаги да попълвате полето „Код за отстъпка“. То се попълва само, ако имате получен код от yves-rocher.bg
3. Проверете внимателно дали всички продукти в количката ви са тези, които сте си избрали и ако сте готови с поръчката си, натиснете "Към завършване".
4. Въведете необходимите данни за доставка и плащане: име и фамилия, град, адрес, актуален телефон за връзка, начин на доставка и плащане.
5. След като натиснете бутона "Завърши поръчката", ще се изпише номерът й, който след това ще може да видите и във вашия профил (ако сте регистриран потребител). Ако не се изпише номер, значи не сте завършили успешно поръчката си.
ВАЖНО! Не се налага да потвърждавате вашата поръчка по email или телефон. Щом сте получили номер на поръчка, значи сме я получили и ще я обработим. Електронният магазин на yves-rocher.bg няма практика да потвърждава получаването на поръчка с телефонно обаждане.
6. Проверете електронната си поща, която сте посочили при направата на поръчката. Ще получите автоматичен имейл, който съдържа всички данни на вашата поръчка. Това е потвърждението от наша страна, че сме получили поръчката ви и ще я обработим.
Как да търся продукти в сайта?
Продукти се търсят в "Търсачка". Можеш да изпишете името на продукта на български език, на латиница, част от името или по референтен номер. Ако не намирате даден продукт, значи го нямаме наличен. Ако сте търсили през „Google”, а не директно през нашата търсачка и ви е довело до нашия сайт, е възможно търсеният от вас продукт вече да е изчерпан.
Трябва ли да съм регистриран потребител, за да направя поръчка?
Не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка. Като регистриран потребител, обаче, и при съгласие да участвате в нашата Лоялна програма, ще може да се възползвате от всичките й предимства.
Мога ли да коригирам данните си?
Да, трябва да влезеш в профила си като регистриран потребител и в раздела „Моята информация“ или „Моите адреси“ да коригираш данните.
Мога ли да поръчам по телефона?
Не, поръчки по телефона не се приемат. Изпълняват се само поръчки, направени през сайта ни.
Колко ще ми струва доставката?
- За поръчки на стойност до 59.99 лв., доставката за цяла България е 5 лв.
- За поръчка на стойност над 59.99 лв, доставката за цяла България е безплатна.
Пълните условия за доставка и плащане може да прочетеш тук
Мога ли да поръчам да ми се достави продукт в чужбина?
Не. Поръчки се изпълняват само на територията на България.
Какъв е срокът за изпълнение и доставка на поръчките?
Поръчки, направени в работен ден, обикновено се обработват и предават на куриерите на следващия работен ден. Поръчки, направени в почивен ден, обикновено се обработват на първия следващ работен ден.
В случай, че стоката е налична, същата се изпраща експресна доставка за следващ работен ден. Поръчките, направени след 15,00 часа се обработват в следващия работен ден. В посоченото време за доставка не влизат почивни и празнични дни.
Може ли адресът за доставка да е различен от моя?
Да, имаш възможност да посочите друг адрес за доставка, различен от вашия. Трябва да посочите данните преди завършване на поръчката.
Как мога да заплатя направена поръчка?
Има 2 начина, по които може да заплатите вашата поръчка:
• Чрез пощенски паричен превод (ППП) - заплащате стойността/общата сума за вашите покупки на куриера, когато той осъществи доставката до посочения от вас адрес или когато я вземате от офис.
• Плащане с карта (дебитна или кредитна) - заплащате стойността/общата сума за вашите покупки чрез виртуален ПОС-терминал на KBC Group E-payment. yves-rocher.bg не съхранява вашите картови данни.
Мога ли да получа онлайн поръчката си от ваш магазин?
Hе. Артикулите, които ще поръчаш през нашия онлайн магазин, ще бъдат доставени до посочен от теб адрес или офис на куриерската фирма, с която работим.
Как мога да проверя статуса на поръчката ми?
В момента, в който завършите поръчката си, вие ще получите автоматичен имейл от нас, с който ние ви потвърждаваме, че сме я получили и че предстои да бъде обработена. В момента, в който тя бъде обработена и се генерира товарителница за проследяване, ще получите втори автоматичен имейл, съдържащ номера на товарителницата. Ако сте регистриран потребител, може да проследявате статуса на поръчките си в раздела "Моите поръчки".
Как мога да получа фактура за направена поръчка?
Всички клиенти, които желаят да получат фактура за направените покупки, трябва да имат регистрация в онлайн магазина. Нужно е да попълнят пълни и верни данни по задължителните реквизити за фактура: наименование на фирмата, адрес, булстат/ЕИК и идентификационен номер по ДДС. Ако лицето е физическо лице - предоставя трите си имена, ЕГН и адрес.
Как мога да откажа своята поръчка?
За да промените и/или откажете вашата поръчка е нужно да изпратите имейл до orders@yves-rocher.bg възможно най-бързо (не по-късно от 6 часа след направената поръчка), като съобщите вашите данни и идентификационния номер на вашата поръчка.
Искам да върна своята поръчка?
Размислили сте и искате да върнете вашата поръчка? Имате 14 дни от получаването й, за да я върнете към нас.
Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките към централния склад, от където е тръгнала стоката без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор. Срокът се счита за спазен, ако ни изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок. Адресът за връщане на стоките е: гр. София, 1330, бул. Никола Мушанов 116, централен склад, "Орно Ритейл" ЕООД. Стоките трябва да бъдат придружени с всички получени документи (касова бележка, фактура, разписка за ППП и др.). Клиентът заплаща транспортните разходи при връщане на стоката.
Каква е процедурата за възстановяване на сума?
• В случаите когато сумата е заплатена с пощенски паричен превод, ние ще я възстановим по банков път.
• Ако сте заплатили чрез кредитна/дебитна карта, стойността ви ще ви бъде върната по картата, с която сте платили.

ДОБРЕ ДОШЛИ!

Вземете -10% отстъпка при първа поръчка!

Абонирайте се за нашия бюлетин

ДОБРЕ ДОШЛИ!

Вземете-10% отстъпка при първа поръчка!

Абонирайте се за нашия бюлетин