Вземи подарък "Mini Демакиант Pur Bleuet Express" при всяка покупка над 49,00 лв.!

x

Научете как да заявите и използвате своята карта Yves Rocher

ВАЖНО! Всички участници в програмата за лоялни клиенти „YVES ROCHER & АЗ“ трябва да са регистрирани потребители в сайта www.yves-rocher.bg

Как да заявя своята карта Yves Rocher?
В онлайн магазинa www.yves-rocher.bg - За нерегистрирани потребители

Ако вече сте пазарували от нашия сайт, но не сте се регистрирали, не можете да станете участник в нашата лоялна програма и да се възползвате от предимствата на карта „YVES ROCHER & АЗ“. За да се имате възможност да се възползвате от предимствата, е необходимо да се регистрирате в сайта ни.

Стъпка 1: За да се регистрирате в сайта ни www.yves-rocher.bg, натиснете иконката „човече“, намиращ се на всяка страница в горния десен ъгъл:

При регистрация е необходимо да маркирате полето „Желая да се регистрирам за участие в „Лоялна програма YR“

Маркирайки това поле, вие се съгласявате да се регистрирате за участие в лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“ и че сте се запознали с Общите Условия за участие (които може да прочетете тук)

Стъпка 2: Във Вашия профил ще се визуализират следните менюта:

Моята лоялна карта YR:

ВАЖНО! Има два варианта за валидиране на клиентска карта „YVES ROCHER & АЗ“

1. Ако вече имате издадена физическа карта, нашата система автоматично ще добави номерът й, както и всички точки, които сте придобили и/или използвали.

ВАЖНО! За да може системата ни да обвърже номера на вашата физическа карта с профила ви в сайта ни, вие трябва да се подали един и същи имейл адрес при издаването на физическата карта и при регистрацията в yves-rocher.bg . Ако имейл адресите се различават или не сте подали такъв при издаването на физическа карта за лоялна програма, нашата система автоматично ще ви генерира нов дигитален номер на карта.

2. Ако нямате издадена физическа карта, нашата система автоматично ще издаде дигитален номер на карта, който ще бъде видим във Вашия клиентски профил след валидация. Трябва да знаете, че картата не се изпраща на физически носител. Ако искате да я използвате в магазините, трябва да влезете в профила си и да покажете на касата нейния баркод – той ще се сканира от четеца на касата и точките от покупката Ви ще се натрупат.

ВАЖНО! Имайте предвид, че при всички случаи, посочени по-горе, валидацията на картата отнема известно време, така че ще трябва да изчакате преди да може да видите нейния номер във Вашия клиентски профил.

В онлайн магазина www.yves-rocher.bg - За регистрирани потребители

Ако вече сте регистриран потребител в нашия сайт www.yves-rocher.bg преди стартирането на лоялната програма на него, трябва да влезете във Вашия потребителски профил, където трябва да маркирате полето „Регистрирайте се за участив е „Лоялна програма YR”“:

След маркирането му, трябва да натиснете бутонът „Запиши“.

Изчакайте колкото е необходимо, докато системата ни валидира имейла ви и вашата карта (обикновено валидацията отнема около 1/2 ден).

Във физическите бутици на Yves Rocher

Можете да заявите издаване на лоялна карта „YVES ROCHER & АЗ“ и на място във всеки един от нашите бутици. Трябва да направите покупка, без значение от нейната стойност и да попълните бланка с Вашите данни.

!Важно: При попълване на бланката, е от голямо значение да отбележите Вашият имейл, за да може да се възползвате от всички привилегии, които нашата лоялна програма предлага.

За да Ви информираме за актуални промоции и да няма опасност да пропуснете важна информация, е нужно имейл адресът и мобилният Ви телефон да са актуални.

ВАЖНО! Имайте предвид, че при всички случаи, посочени по-горе, валидацията на картата отнема известно време, така че ще трябва да изчакате преди да може да видите нейния номер във Вашия клиентски профил.

Как мога да проверя своите точки от лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“

Можете да проверявате своите точки в нашите бутици, както и на www.yves-rocher.bg.

  • При пазаруване в нашите физически бутици, придобитите и/или изразходваните точки ще се отчетат директно на касовата Ви бележка.
  • За да проверите своите точки в нашия сайт, влезте в клиентския си профил, където ще може да видите общо натрупаните, общо изразходваните и общо събраните точки, които имате:

Валидността на натупаните точки от участниците е една календарна година от последната покупка, създала транзакция (добавяне и/или използване) в точките на участник в програмата „YVES ROCHER & АЗ“. Не пропускайте да ги усвоите, за да не ги загубите, тъй като те не се прехвърлят за следващата година.

Как мога да придобивам и изразходвам точки от своята карта Yves Rocher?

Участниците в Програмата получават по 1 (една) точка за всяка покупка за стойност 6 (шест) лева с ДДС, реално заплатени продукти и/или услуги в магазини Yves Rocher или при регистриране на поръчка през сайта www.yves-rocher.bg . При заплащане на стоки и/или услуги с Ваучер за подарък Yves Rocher не се получават точки (важи само за физическите ни бутици).

Натрупването на точки, обменянето на точки (плащане с точки), както и получаване на специалните оферти, се извършва само след като участникът представи карта пластика или съществуващ баркод от регистрирания профил на касите в магазини Yves Rocher преди покупката да бъде обработена. При покупка през сайта www.yves-rocher.bg, ако участникът има добавена карта в профила си, условията, валидни за лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“ се прилагат преди завършване на поръчката.

Пример: Ако направите поръчка, чиято стойност на цялата кошница е 57,90 лв., във вашата кошница преди завършване на поръчката ще се покаже, че с тази поръчка ще спечелите 10 точки. Ако направите поръчка, чиято стойност на цялата кошница е 24,10 лв., във вашата кошница преди завършване на поръчката ще се покаже, че с тази поръчка ще спечелите 4 точки.

ВАЖНО! Стойността на „такса доставка“, независимо каква е тя не се начислява за натрупване на точки. За да се актуализира информацията в профила Ви и за да се натрупат точките от дадена поръчка, тя трябва да е обработена при нас (т.е. когато получите потвърдителен имейл от нас с номера на товарителницата за проследяване). Добавянето на точки във Вашия профил става автоматично след проверка с ERP системата ни и обикновено те се визуализират на следващ работен ден в профила Ви.

За да заплати продукт с точки, участникът в лоялната програма следва да избере продукт, чиято стойност е еквивалентна на съответния брой точки (20, 40 или 60 точки). За стойността на продукта се счита стандартната продажна цена на дребно с ДДС.

Заплащане с точки не е възможно за продукти в промоция, специални селективни серии и комплекти.

При избор на продукт, на стойност, надвишаваща стойността на използваните точки, участникът заплаща в пари разликата в цената.

При всяко плащане с точки, съответният брой използвани точки се изважда от общия брой налични точки на участника.

  • Във физическите ни бутици, нашите колеги на каса директно ще приспаднат необходимия брой точки, които искате да използвате за заплащане при маркиране на касовия бон.
  • При пазаруване през нашия сайт www.yves-rocher.bg, ще можете да приспаднете необходимия брой точки, преди да завършите вашата поръчка:

ВАЖНО! При завършване на поръчката ви през нашия сайт, ако имате 60 точки или повече може да изберете от падащото меню сумата на точките, които искате да приспаднете.

Пример: Правите поръчка на стойност 49,90 лв. и имате натрупани 75 точки. В този случай вие може да изберете да платите с 60 точки и ще ви бъдат приспадати 45 лв. от стойността на поръчката, или може да изберете 20 точки и ще ви бъдат приспаднати 10 лв. от стойността на поръчката.

Какви са Вашите предимства като участник в лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ?
  • Ако за първи път се регистрирате в нашия сайт www.yves-rocher.bg и потвърдите желанието си да участвате в нашата лоялна програма „YVES ROCHER & АЗ“, вие имате право на следните предимства:
  • При генериране на първа поръчка след регистрация в лоялната програма, ще получите безплатен подарък.
    - Важи за поръчка, направена в рамките на 1 месец след регистриране в лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“ и валидиране на карта в клиентския профил.
    - След получаването на поръчката физически при доставката, Вашата поръчка ще бъде автоматично завършена от нашата система и Вашият клиентски профил, ще може да се възползва от следващата стъпка по условията по лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“.
    - Пример: Вие се регистрирате като участник в лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“, картата ви е валидирана и правите поръчка. Независимо какъв/и продукт/и изберете, вие ще получите подарък за „Добре дошли“.

ВАЖНО! Предимствата и подаръците при участие в лоялната програма "Yves Rocher & АЗ" са еднократни за една лоялна карта. Ако картата Ви е издадена във наш физически бутик и вече сте получили подаръкът за "Добре дошли" при покупка в съответния бутик, Вие нямате право да получите отново подарък за "Добре дошъл", независимо дали сте се регистрирали по-късно в онлайн сайта ни yves-rocher.bg и обратно. Един номер на лоялна карта ( независимо дали е физическа пластика или дигитална карта), може да използва подаръка за "Добре дошъл" само веднъж.

  • При генериране на втора поръчка след регистрация в лоялната програма, при условие, че продукт/ите в нея са на стойност над 15,00 лв. с ДДС, ще получите 1 безплатен продукт и -30% отстъпка. Ако сте поръчали повече от един продукт в количката, отстъпката от -30% се начислява на най-скъпия продукт (отстъпката се начислява преди да се достигне стойността от 15 лв.).
    - Важи за втора поръчка, направена в рамките на 1 месец след регистриране в лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“ и валидиране на карта в клиентския профил.
    - След получаването на поръчката физически при доставката, Вашата поръчка ще бъде автоматично завършена от нашата система и Вашият клиентски профил, ще може да се възползва от следващата стъпка по условията по лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“.

ВАЖНО! Предимствата и подаръците при участие в лоялната програма "Yves Rocher & АЗ" са еднократни за една лоялна карта. Ако картата Ви е издадена във наш физически бутик и вече сте получили безплатният продукт и/или отстъпка при покупка в съответния бутик, Вие нямате право да ползвате отново тези предимства, независимо дали сте се регистрирали по-късно в онлайн сайта ни yves-rocher.bg и обратно. Един номер на лоялна карта ( независимо дали е физическа пластика или дигитална карта), може да използва промоцията от втората стъпка за "добре дошли в лоялната програма" само веднъж.

ВАЖНО! Отстъпката не важи за продукти, които са в промоция, разпродажба или други отстъпки.

  • При пазаруване за първи път след издаването на физическа карта „YVES ROCHER & АЗ“ в нашите бутици, Вие отново имате право в рамките на 1 месец от издаването й на безплатен подарък и -30% отстъпка на един продукт по избор.
  • Като картодържатели и участници в нашата лоялна програма, ще имате достъп до ексклузивни месечни промоции и оферти.
    - Месечните промоции и оферти са валидни само за потребителите, които са се регистрирали като участници в лоялната програма „YVES ROCHER & АЗ“ или са заявили участие за издаване на физическа пластика в бутиците ни.
    - Може да научите какви са нашите специални оферти за лоялни клиенти като посетите наш бутик или ще получите уведомителен имейл.
  • Месечните промоции обикновено включват следните условия:

    ** Ако пазарувате на място във физическите ни бутици:

    - % отстъпка на един любим продукт (офертата не важи за продукти в промоция, комплекти, ваучери, продукти, означени със зелена точка). % отстъпка не е фиксиран и може да варира през различните месеци.
    - Безплатен подарък за покупка над дадена сума 1 – подаръкът не е фиксиран продукт и може да варира през различните месеци.
    - Безплатен подарък за покупка над дадена сума 2 (която е по-висока от сума) – подаръкът не е фиксиран продукт и може да варира през различните месеци, но винаги е комплект от два продукта.

    ** Ако пазарувате през онлайн магазина ни yves-rocher.bg:

    - % отстъпка на един любим продукт (офертата не важи за продукти в промоция, комплекти и продукти, означени със зелена точка). % отстъпка не е фиксиран и може да варира през различните месеци.
    - Безплатен подарък за покупка над дадена сума 1 – подаръкът не е фиксиран продукт и може да варира през различните месеци.
    - Безплатен подарък за покупка над дадена сума 2 (която е по-висока от сума) – подаръкът не е фиксиран продукт и може да варира през различните месеци, но винаги е комплект от два продукта.

    Пример: Ако приемем, че в конкретния месец % отстъпка е 20%, безплатния подарък 1 е за покупка на стойност над 30 лв. и представлява маска за коса, а безплатния подарък 2 е за покупка на стойност над 80 лв. и представлява маска за коса + серум за коса, то ако направите поръчка през сайта ни, ако тя е на стойност между 30,01 лв. и 79,99 лв. след начисляването на 20% отстъпка, вие ще получите безплатен подарък 1, а именно: само маска за коса. Ако обаче, поръчката Ви е на стойност над 80 лв. след начисляването на 20% отстъпка, вие ще получите безплатния подарък 2, а именно: маска за коса + серум за коса.

ВАЖНО! Месечните промоции при участие в лоялната програма "Yves Rocher & АЗ" са еднократни за една лоялна карта. Ако картата Ви е издадена във наш физически бутик и вече сте получили подарък от месечната промоция при покупка в съответния бутик, Вие нямате право да получите този подарък, независимо дали сте се регистрирали по-късно в онлайн сайта ни yves-rocher.bg и обратно. Един номер на лоялна карта ( независимо дали е физическа пластика или дигитална карта), може да използва подаръците и условията по месечните промоции само веднъж.

  • Да се възползвате от специални подаръци за Вашия рожден ден
    - Всеки месец ние изпращаме на нашите клиенти, които са част от лоялната програма "Yves Rocher & АЗ" и които имат рожден ден през текущия месец, информационен бюлетин с условията как могат да получат своя подарък за рожденния си ден. 

     

Лоялната карта „YVES ROCHER & АЗ“ е Вашият персонален код за специален достъп в света на натуралната козметика. Присъединете се сега към една от най-щедрите лоялни програми!

ДОБРЕ ДОШЛИ!

Вземете -10% отстъпка при първа поръчка!

Абонирайте се за нашия бюлетин

ДОБРЕ ДОШЛИ!

Вземете-10% отстъпка при първа поръчка!

Абонирайте се за нашия бюлетин